2011-05-07
 12:08:50

Päron!


Påväg söderut för en helg hos päronen! <3
Tar en lugn helg på altanen och hoppas på en grillad bit av brors senaste trofé :)

Ska ju visserligen iväg till Sarakössen en swäng ikväll. Going away parties är både tråkigt o roligt på samma gång! Tråkigt att man inte ses på ett tag, men roligt att man har en anledning till att åka till någon ny spännande del av världen.
Jag gillar att ha mina kära lite utspritt :) för några årsedan hade jag lika många kompisar runt om i världen som på hemmaplan, det är mysigt! :)
Var hemma hos J-flingan igår, och med risk för felcitat (förlåt) sa hon något i stil med: Jag har aldrig kunnat se dig med en Svensson, du är mer exotisk! Så sa hon, typ! Kan bara hålla med :) från och med nu ska jag äta tacos på tisdagar!! Eller det blir ju svårt, jag äter ju aldrig tacos... Kan ju ioförsig låssas :D

Nu är jag strax framme i de exotiska delarna av Halland :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: