2011-03-03
 06:53:50

Glömsk...


Jag säger ju att jag är gammal!
Glömde ju helt och hållet av en målgrupp igår i mitt glada positiva inlägg :)
Vi kan kalla dem fiskmåsar.

 Fiskmåsarna mölar i sig snabbmat, tappar hälften på kläder, stolen, bordet, marken. De låter papper och dylikt ligga kvar som slabbiga fisklik. De gör mitt fina Göteborg skräpigt -Fy på dig fiskmåsen!
Något annat fiskmåsar är bra på är att kissa på ringen, lägga toapappret mellan toastolen och pappaerskorgen, sen är de värre än norrmän på att hitta spolknappen. Nu är min fråga: GÖR NI LIKADANT HEMMA? Kissar på ringen, lämnar matrester på mattan, slänger colamuggen på golvet och sätter sugröret mellan kuddarna i soffan? Jag är ledsen kära vän, men i såfall säger jag tack men nej tack till en fika hos dig! Sa jag vän förresten? Förlåt det blev lite fel på knapparna, pinsam är va du är fiskmåsen! Ge f i att skräpa ner i mitt kära Göteborg!

- - -

Så nu är jag nöjd, nu har jag fått gnälla för mars månad. Nu skakar jag av mig skiten och börjar ladda inför morgondagens Nobelfest, Yepp det stämmer jag ska på Nobelfesten :) Laddar med lite Colin Firth på bio ikväll! :D

-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: