2011-03-09
 16:27:44

Dansar inte lika bra...


... som sjömän!


Min kära Nat och hennes kille hade gemensam födelsedagsfest i lördags. För min del var soffläge att föredra, men eftersom jag älskar Nat, hon är verkligen en av de bästa människor som finns på denna jord, så kröp jag in i en dusch och gav mig av till Götets mer centrala delar.

Det första (nästan) som min kära vän säger till mig är: Din sjöman kommer hit!
Äh, ookej? Jag visste inte att jag hade en.

Till historien hör att Nat försöker para ihop mig med en av sin killes kompisar.
Kändes ju sådär att träffa sin "tilltänkte" när man är bakis, känner sig som ett ras, skakar och bara vill dra täcket över huvudet.

Jag tror iaf att jag lyckades hålla mig någorlunda trevlig och artig. Gbg-skämten flödade (me like) och vi hade en riktigt trevlig kväll. Delade en taxi ner till stan där sjömannen och en annan go snubbe som var med på festen skulle ta en öl och prata gamla minnen. De frågade mig om jag ville följa med. Då svarade Nena:

-Känns nog lite som att jag dödar stämningen om ni ska prata gamla minnen.
Svaret Nena fick var: Det är lungt vi kan prata om dina gamla minnen!
Mowahhaaaha. Helgens bästa! :)
Nena kontrade med (de visste att jag var gött bakis) Men jag har ju inga!
Klockrent!

-

Näh, nu kan jag inte ligga här och ligga längre.. måste rätta till peruken och palla mig ut i köket.
Min Honungsflinga vill ha middag när hon kommer hem från jobbet, själv är jag överlycklig över att få laga mat ibland. Saknar det! Men det passar inte riktigt in i mitt liv just nu. Finns så mycket annat roligt att göra, schemat är fullt!

Idag blir det Caliente espagueti del mar á la Nena :)

Höjer volymen lite också, blir så mycket roligare då: All my love I givee tooo youuuu, all I do I do for youuuu...


.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: