2011-06-03
 17:12:02

Till flingan..


Har fått lite klagomål på att jag är för dålig på att uppdatera här och dela med mig av vad som händer i La vida loca de Nena. Alla vill ha en bit av Nena, men ibland kan man inte tillfredställa alla! ;)

Detta inlägg tillägnar jag flingan, håll ut sockervadd i morgon kommer en uppdatering av vad som har hänt det senaste! Men som du redan vet är jag lite stressad, det finns några kalla reserverade till mig så jag har lite bråttom, det är ju trotts allt fredag.

För övrigt sitter jag här och funderar på vad det är för dresscode ikväll, fungerar det att komma i födseldräkten? Jag är bara för het för något annat! I dubbel bemärkelse :)

Näh nu har jag inte tid längre, dags att sätta på en gammal goding Bryan Adams - I don't wanna live forever och göra sig klar för kvällens dräggeltema. Glöm inte haklappen flingan!

Puss i ljumsken.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: