2011-01-12
 15:46:47

SATC...


Igår var jag med om ett "Sex And The City"-moment.

Sprang in på ICA på väg hem från jobbet. Och där framför mig i kassan stod en underbar varelse. Han såg riktigt bra ut, lite i kortaste laget för min smak. Men det som gjorde att jag inte kunde sluta stirra var vad han plockade upp ur sin korg.
Jag skojar inte, det kunde varit min korg.
ALLT förutom AXE showergele var precis vad jag skulle handlat till ett ekande skafferi.
-Pasta, Pesto, Keso, tonfisk, avokado and so on.

Om vi befunnit oss på Manhattan och inte i Olskroken skulle vi börjat prata, och resultatet skulle bli
1. Att vi bytte telefonnummer 2. Han bjöd mig på middag eller 3. Han fick en match mellan mina lakan.

Men tyvärr så heter jag inte Carrie, kan ta hennes hår men that's about it.

Suck...

 



Jag vill, jag vill, Jag VILL...

Tror det börjar bli dags att lämna Göteborg.
JAG ÄLSKAR GÖTEBORG!

Men i lördags fick jag ett tecken. 
Vad är oddsen, att man springer på juldagens ragg
 (som man för övrigt fick sms av på NYÅRSAFTON av alla dagar)
en vanlig lördag på Vasastan? SPECIELLT när 1: Jag nästintill aldrig är på Vasastan och 2: inte han heller.
Göteborg börjar bli väldigt litet...


.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: