2011-01-05
 18:21:33

Only for me!


Började det nya året med att skämma bort mig rejält!
Såg den här vackra saken på flygplatsen och den skrek verkligen TA MED MIG HEM!

Har ju letat efter en Skinn-brun-ich väska hela 2010.
Och så den 4 Januari 2011 bara står den där så fin.



Lyxade till det lite extra med Pure från DKNY också :D

Kunde gjort som rysskorna och Svenssonmorsorna och köpte en fejk LV. Men det är inte riktigt min stil.
Fanns hur många kopior på min älskade Burberry som helst, Men ingen var fin nog. Och är det en morot så är det. Då fungerar det inte med någon kopia.
- För er som inte vet. Den dagen jag vinner på lotto ska jag köpa en Burburry Bowlingbag. LOVELY !!


Så vad tycks?

.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: