2011-01-16
 14:29:38

Cranberriejuice..


Efter att ha legat hemma hela fredagen nerbäddad i soffan. Kände jag att det var dags att rycka upp mig och göra någonting.
Så jag ringde mina favoritsystrar och vi drog in till Flying Scotsman.
Detta var extra kul eftersom att jag ungifär samma år som Jesus gick i kortbyxor vid två tillfällen blev nekad att komma in för att jag var för ung (trotts att de jag var med var över 30) och sen dess har jag inte vågat gå dit.

Denna kväll kom jag in, och jag behövde inte visa leg. Tjohoo!
Självförtroende sjönk dock rätt långt ner under isen när jag väl var inne och det såg ut som att jag kommit in i en gymasie- eller universitetsbar... I'm oooold! :(
Åldersnojabarometern åkte som tur var snart över till plussidan igen när jag såg att tant-genomskinlig-blus-och-svart-behå (som precis upptäckt att mannen är otrogen med någon i min ålder) var så jäkla packad att hon kommer ha ett huvud i morgon som känns som en överkörd vattenmelon.  I feel good... nannanaaa :D

Dansade, skrattade, flörtade, dissade... oh my, livet är underbart!

Hade en av de bästa kvällarna på länge, jag körde så det blev Cranberriejuice för min del, men tjena vad kul jag hade! Och ingen som helst ångest dagen efter... Me like big time!


.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: