2011-01-16
 13:02:37

Carrie..


Som ni kanske redan förstått av tidigare inlägg så kör jag just nu ett Sex and The City maraton.

Efter att sett hela säsong två, satt jag med gapande mun och var alldeles tagen.
I mitt tidigare liv så kallades jag "Samantha" detta var innan jag ens visste vad SATC var för något eftersom vi inte hade så flådiga kanaler nere på landet att man kunde se dessa hippa nya amerikanska serier. Glömmer aldrig när jag beställde in en Cosmopolitan i en bar i Bulgarien och mina tre (lämpligt nog) vänninor klappade händer och sa något i stil med: Yeahy, det tar vi alla så blir det som Sex and the City. (Nena såg ut som ett frågetecken)
Idag vet jag vem Samantha är och kan hålla med mina vänninor.
Men det var då...

Jag har vid dagens datum sett alla säsonger vid ett flertal tillfällen plus att jag äger filmerna. 

De senaste åren har jag kallats för Carrie.
Inget jag varit stolt över då jag tycker att hon är en mes.
Men efter att sett just säsong två håller jag med mina (lämpligt nog igen) tre vänninor och erkänner.
Jag har varit en Carrie.
Fy Fan.
Jag har varit i ett förhållande med Mr Big. (räkna bort: Självsäkerheten, pengarna och utseende på Big. Och Midjan, håret och lägenheten på Carrie)
Efter denna deprimerande upptäckt är nu min fråga (eftersom jag är i slutet av säsong 3)
VAR ÄR AIDAN?

Och kära läsare, jag kan lova er... Den här Carrie kommer aldrig svika Aidan och Bigga ner sig. :P


.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: