2011-02-19
 11:06:26

Hipp Hurra på mig !!!


Vill bara passa på och önska mig själv Grattis och en helt fantastisk dag!

Solen skiner...
Tidigare år har det varit snöstorm eller regn.

Jag tar det som ett tecken!
NU, nu börjar det.. -Livet!
:)

Jag välkomnar det med öppnar armar!

Håller förfullt på med att baka tårtor, tre stycken faktiskt.. för här vankas det kalajs i morgon!
Sen har jag beställt grillad korv med bröd till lunch.. perfa när det är sol och snö!

Ikväll blir det El Corazon med de bästa!

Känner på mig att det blir en bra dag, och ett bra år!

~ I am the dancing Queen, young and sweet only twentyfiiiiive... ~
( kunde gått :P )

Får hoppas att jag är lite gladare än här när dagen är slut:



Ha det kalas mina fina, det ska jag ha !!




Johanna

Ne tyvärr ingen bebis ännu, jag har bara sovit massor :) Grattis grattiis på din dag! Hoppas den blir super! :)



PUBLICERAT: 2011-02-19, 11:19:29 | URL: http://johannaty.blogg.se/
Johanna

Ne tyvärr ingen bebis ännu, jag har bara sovit massor :) Grattis grattiis på din dag! Hoppas den blir super! :)



PUBLICERAT: 2011-02-19, 11:19:30 | URL: http://johannaty.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: