2011-02-14
 19:48:06

Idag är det alla hjärtansdag.

Vadå Alla Hjärtan?
Det är det väll varje dag? eller?
Jag älskar och pussar mina hjärtan varesig det är den 14 maj eller 23 september.
Så det så!
I vilket fall som helst är jag mitt EGNA hjärta, och det trivs jag mycket bra med just nu!

Så därför skämmer jag bort mig själv idag.

Långpromenad i bitande kyla (just the way I like it -sol)
Tea
Goodis
Film
och att bara få vara.

Blir ju inte mycket av det just nu.
Men ibland behöver man få vara helt själv.
Så därför går jag emot strömen och ska mysa i lugn och roooo! :)

♥♥♥

Massa hjärtan på er alla fiiina !!


Isabell

Tänker på dig mitt gelehallon. Hoppas vi hinner ses innan lördag annars ska vi ha det så trevligt då :). Puss och kram



PUBLICERAT: 2011-02-14, 21:48:41 | URL: http://Blogg.mama.nu/isabella
Nena

Blir tajt i veckan hjärtat, ska baka tårta :D Men vi ses på lördag :D Pussar



PUBLICERAT: 2011-02-15, 21:31:36 | URL: http://lifebynena.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: