2011-02-14
 21:16:32

Abstinens..


Dumma dumma snö!

Förlåt, det menade jag inte riktigt.
Jag gillar snö!
Men dumma dumma snö, här!

Har inte kunnat springa sedan innan jul.
Snö, is, snö, is... räcker med att gå till vagnen så riskerar man att bryta både det ena och det andra.
Om det bara varit fin snö, som på landet.. då kan man springa!

Men nu är den borta, snön.
ÄNTLIGEN!

Benen bara lääängtar efter att få röra på sig.

Men vad händer? Vad händer då?
JO, mina skor går och blir alldeles alldeles trasiga. Skavsår!

Så fort jag är ute och går vill benen bara -fortare, fortare.. kom igen.
Men det går inte, inte med STÖVLAR! :(

Så nu hoppas jag att födelsedags-tomten/haren/fen/spöket/Pippi Longstocking
kommer med de här:

Asics Kayano 17

(bilder lånade från asics.com)




SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA !





.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: