2011-04-26
 22:58:58

Tlött..!


Schalalalaaaa Schalalalaaa Weeiiijeee Nenaa!

Hoppade upp ur sängen klockan 04:45 (läs. ålade sig fram till kaffebryggaren)
Skakade loss och drog up på en morgon PW -5km.
Gött pigg och fräsch (fy vilket fult ord, stavas det så? säkert någon nollåtta som hittat på)
Ner till Nobel för veckans ENDA dag där. Jodå här kör vi kortvecka:)
Ut på lunchen för att hitta en kavaj. Hitta nada (bara annan skit, som vanligt)
Efter jobbet tog jag en swäng till "stan" (det tar 7min att gå)  hittade både byxor och kavaj, så nu är det bara en eventuell skjorta kvar. SÅ TRÅKIGT att handla praktiska saker. Jag är mer sugen på vår-party-dansa hela natten-outfits :)
Köpte Sushi :D
Åke hem, åt tre bitar sushi.
STÄDADE :( men fint blev det :)
Ut för en kvälls PW. Tänkte att jag lika gärna kunde handla när jag ändå var ute. Så jag gick, och gick och gick och gick och... ja ni fattar. Jag tog focus.
Nästan exakt en mil blev det. :D tungt med 85kilo ryggsäck på hemvägen bara.
Hemma -äta upp resten av sushin.
Vänta på att biblioteket ska komma med en leverans av The Kennedys eftersom att SVT(bajs)Play bara sparar klipp i en vecka och jag hade inte tiiid förra.

Erkänn det är roligt att läsa vad en vanlig blondin gör en helt vanlig måndag-tisdag hmm, vilken dag var det nu igen?

Nja, så värst roligt tycker jag nog inte att det är. Och då har jag ju inte ens berättat att jag även duschat och att jag åt lunch (tonfiskbaguette) så nu blev inlägget complete (man måste blanda in änglish ibland för att få rätta feelingen på blogginlägget)

Hur som haver alla barnen, mors lilla Olle och Snickeboas vita lamm.

Idag är Nena trött eftersom hon varit så duktig och nyttig hela dagen lång.


Imorgon kommer vi tillbaks till verkligheten, då blir det ett inlägg fråm Roadtrip till Sveriges baksida 2011.
DET är ett roligt inlägg :D

Puss, smek, nyp och annat smått och gott på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: