2011-04-14
 21:03:35

I'm baaack !

HEJ !!

Hihi, känns konstig att börja med hej, men det känns som att det behövs för tillfället.
Förlåt mina lovisar, det har hänt mycket i Nenas liv den senaste tiden...
Men den som väntar på något gott... hihi... I'M BACK!

Så vad har då hänt som gör att jag inte har haft tid med er mina kära?
Ojojoj, var ska jag börja?
Kör en sammanfattning, eller snabbgenomgång som vi schlager nördar säger

Den värsta ångesten efter årets Nobelfest har lagt sig... lagom tills...
*trumvirrvel* darrramamadaa

NENA HAR SAGT UPP SIG!

Och det känns helt fantastiskt! Fick ett erbjudande som jag bara inte kunde tacka nej till, ett erbjudande som jag INTE VILLE tacka nej till. Så när april blir maj är det Byebye Nobel Biocare och Geodis Wilson och HELLO 6APfonden :)

Det känns såååå gött!

Vad kan jag mer berätta?

Nenas älskade Honungsflinga hoppade på ettan och drog väster ut. Så nu residerar Nena själv på Chateau de Ernst. Men som tur är finns hon ju alltid bara en spårvagnstur (utan byte) bort <3

Flingan med bulle har bakat klart sin bulle och är numera Flinga utan bulle :) Den 9e kom VÅR lille Johannes som en blåvit ängel i gryningen... eller han tittade snarare ut "bästa tiden på schlagergolvet" men nu ska vi inte snöra in oss på detaljer :)
Han är sååå fin! <3

När vi endå är inte på Schlagergolv kan Nena meddela att det har blivit ett och så där sju-åtta besök där. Allt är i sin ordning med andra ord. Det har i vanlig ordning också blivt några efterfester på Hisingen. På gott och ont ;)

DET ÄR VÅÅÅÅR!!!
Det riktigt sprätter i bena på Nena.
Allsvenskan är i gång. Kärlek!!  -FRAMÅT KAMRATER !!!

Jag lovar ~Det kommer mera. Som Arne hade sagt!


Isabell

Äntligen är du tillbaka ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: