2011-04-16
 10:51:29

11-04-16


Sextonde April Tvåtusenelva.

Dagens datum betyder kanske ingenting för dig. Men för mig kommer den 16e april alltid kännas lite extra.
Det var av en slump som jag insåg vilket datum det var idag. I tvättstugan av alla ställen hajade jag till.

Dagens datum var för några årsedan början på mitt nya liv, ett nytt liv som idag är ett gammalt liv. Ett minne.
Det var början på något spännande, något roligt.
Det skulle visa sig bli några år med mycket glädje och skratt, men också med osäkerhet och sorg.
Idag kan jag se tillbaks på detta minne, som just ett minne utan att kroppen vänder sig in och ut.
Ett minne precis som lata dagar i Torstensvik i 12års åldern, Gymnasiet eller tiden på Café Vasa. Det är med blandade känslor man öppnar dörren till det som var. Men livet är som en Gott&Blandatpåse, livet består inte bara utav en sort, med glädje kommer sorg osv, om ni förstår vad jag menar.

Precis som jag kan sakna de goa människorna på Vasa och undra vad de gör idag, tänker jag ibland på "Kicki" henne saknar från mitt gamla liv.

Nu ska jag ut och skapa nya minnen, nya datum att komma ihåg.
Jag börjar med en tripp söder ut för att hälsa på päronen <3

Hoppas att ni har en fantastisk dag och att den 16 april 2011 blir en dag ni föralltid kommer minnas!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: