2010-09-23
 22:10:12

Vadå då?


Nu förstår jag ingenting!

Är det inte normalt att bjuda in IT managern som sitter på HQ i Zurich på den lokala After Worken?

Idag hade vi det ball på NB, jag har skrattat så magmusklerna bakat om sig till trianglar.
Jag har gömt mig i en återvinningstunna och åkt runt på kontoret och sagt -Tittut!

Men innan jag skulle gå hem ville jag bara dö!

Skulle maila mina kära arbetskamrater förslag på när vi skulle ta en After Work.

Jag skrev såhär:

"Tjipp och God morgon" (eftersom alla skulle läsa det dagen efter, då jag var sist kvar)
"Vad sägs om en After Work torsdagen den 30:e gött folk?"

Detta låter väl inte så farligt?
Nej precis, och det är det inte heller!

MEN, vad lyckas Nena med?

Jo! Jag vet inte hur.. men jag skickar inte bara detta till mina buddies utan också till Facility Managern och som jag tidigare har delat med mig -IT managern.

LAGOM pinsamt!

Inte bara att detta är pinsamt i allmänhet, men var jag tvungen att skicka det till just IT managern?
Varför är just han så speciell då? Jo, Inte nog med att han pratar svenska, han är chef till någon viss person som jobbar på IT på mitt kontor. Och då har man inte lust att känna sig liten och dum...

Arwwahhahah!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: