2010-09-04
 00:10:34

Kräftskiva..

Imorgon är det Kräftskiva på Marstrand som står på schemat!
Om Nena blir tillräckligt frisk för att åka vill säga.

Temat för kvällen är "bada i vattenhindret vid 7:e hålet med nyfunna vänner" Detta är Nats ord inte mina. Tro det eller ej (?!?!) :D
Tyvärr vet jag redan nu att jag måste avstå dessa speciella festligheter och hålla mig torr -på land.
Enligt mitt schema så är jag bara sjuk en gång per år och då brukar det vara i två dagar.
Nu har jag varit hemma krasslig TVÅ gånger de senaste tre veckorna. INTE GILLA!
Om man ska se det positivt så har jag redan uppfyllt sjukkvoten för 2011 :)

Vilket innebär att 2011 blir ett år med Siempre Fiesta - Nunca Siesta!

Börjar låta som en fjortis, eller min bror.. :*
Men jag kan inte hjälpa det. Våren 2010, var den bästa i mitt liv... tillsammans med våren i 8:an, men av olika anledningar. Jag hoppas verkligen att hösten blir lika bra, jag ÄLSKAR hösten.. om det inte regnar, men det gör det väll aldrig i Svedala? eller? tänker jag fel nu... hum, får nog ta och leta upp Polman i min gamla telefonbok och slå en signal.
Hur som haver alla barn och tjoflöjt och allt annat, i morgon går startskottet för Autumn-10 - Weeehooo!

Nu är Glenn på tv :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: