2010-09-06
 17:28:16

Kräftskiva á la 2010...

Kräftskiva 2010 - check !

Det blev en ball kväll / natt.
Lite segare än vanliga lördagkväller eftersom Nena hade på tok förlite alkohol i kroppen.
Men jag skrattade, flamsade, dansade, hostade och hade en gôr go kväll.

Vi lekte lekar:


(och var avklädda)

Körde "off-road-monster-truck" golfbil:


(Nat and me)

Skålade:


(alla utom Sam, han hade fullt upp med sin klo)

Lärde oss hur man använder snusdosan som öppnare:



Bastade:


(Patrik, Julia, Jakob, Sam & tio till. Andra badade i poolen. Alla kunde ju inte vara lika förståndiga som moi och behålla kläderna på :)

Nena fick hålla ett ofrivilligt tal, men det är klart man ställer upp.
Och eftersom man är ~The one and only ~ fick jag sedan beröm hela kvällen.
Vad talet handlade om?
Personen som satte dit mig såklart!
Jag tackade Millis för att hon är världens sämsta kompis.
:D
Love You Sugar!

Stört skön skiva som sagt.
Och min date gick bra, även om det var lite stelt.. blir ju alltid lite pinsamt när man blir "ihop föst" med någon.
Utan att avslöja förmycket, bara ge en liten godisbit så här en måndag.. kan jag säga att om detta skulle utvecklas vet jag att personen skulle gå hem hos far och bror, no questions asked! :D

Var ju taxi också.
Stadsteatern brann när vi körde ner från Kapellplatsen. Blåljus och allt. Men det var det bara chauffören med koll som märkte :P

- -

Lördagens "hört i baren på Hardrock"

-Är det någon som har en Nokialaddare?
-Nej? Då tar jag en White Russian istället.


Kan man annat än garva?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: