2010-09-16
 20:44:03

Beundrare...

Visst drömmer vi alla om att ha en hemlig beundrare?
Det gör jag i alla fall.
Men vet ni vad?
Det har jag.
TVÅ till o med!

Jag har en hemlig beundrare på jobbet, eller så hemlig är han inte.
Men han är snäll, han brukar överraska mig med godsaker.
Ibland när man kommer till jobbet, ligger det en liten godsak på min plats.
Igår låg där en hel låda.
Dammsugare.
Mmmm.




Jag åt FEM själv. Sen gav jag bort resten.
Mmmmm
Vad gott det är!

Fick idag veta att jag har en ny beundrare.
Sanna skickade ett mess från Cafét där det stod:
"Gissa vem är kär i dig?"

Åh nej, tänkte jag.. du kan inte mena "blom-mannen"
Med det var det inte. Pjuh! Det var någon annan :D
Sen kanske KÄR är fel ord.
Men jag blev glad. Det jobbiga är ju bara att jag blir så ROSA.
Nu blir det så fel när man försöker latja som vanligt.
Suck!

Sen finns det en tredje person på NB.
Som är ALLT man kan tänka sig (tror jag)
:)
Han får gärna skicka blommor o choklad.
Jag hade inte tackat nej.

Och nu har jag inte ens nämnt allt ögongodis.

Nu kanske ni förstår varför jag gillar just mitt jobb LITE extra.

Allt detta firade jag iallafall
med:



Sjukt god, rekommenderas verkligen!

Näh nu har jag inte tid med er mer.
Har ett liv att packa ner i kartonger.
Adios for now.


Anna

Hej! Var skall du flytta ngnstans?? Hälsn Anna


Nena

Jag har inte riktigt bestämt mig för om det blir London eller Schweiz, men flytten dit går i början av januari.

De närmaste månaderna kommer jag bo i en resväska :)



PUBLICERAT: 2010-09-17, 21:15:49 | URL: http://lifebynena.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: