2010-05-19
 22:15:07

Zumba..

..har äntligen dykt ner i min brevlåda.
Snart kan Shakira slänga sig i väggen (jag har ju trotts allt åkt 'Chocken')

Kroppen känns bra nu, men det ska sitta på plats osså.

Beställde ett par nya kostymbyxor i början av mars och de har fortfarande inte kommit, något vi har väldigt roligt åt eftersom jag behöver hängslen till de gamla. Min platschef håller på att bli tokig på att jag tjôtar och undrar var mina byxor är. Idag skulle Karin skicka sin extra kavaj som jag snott på kemtvätt, så jag fick ta på mig min gamla. Vi skojade om att jag skulle gå in till platschefen Annica och säga att jag behövde en ny kavaj nu också.. för att göra henne lite mer galen..
Sagt och gjort, tog på mig min gamla outfit och gick in till Annica och sa att jag behöver nog en ny kavaj (tältvarning på den gamla)
Hon skrattade och sa:
-JÄKLAR, hur mycket har du gått ner egentligen 3-4kg?
-Åtta svarade jag-
-ÅTTA?!?!?! Skrek hon ut i korridoren..
-äh, ja. viskade jag.
:)

För att återgå till Zumba sa Issa:
-Träning hos Nena tisdagar kl 19.
Visst varför inte, nu kan lägga en 20:a i skålen i hallen när ni går.
Handdukar kostar 10kr och ett glas vatten får ni för en 5:a
:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: