2010-05-15
 11:07:43

Heaven..

..kan bara inte hjälpa det, men jag ÄLSKAR Heaven!! Känner mig alltid glad när jag är där.
Mindre glad blev jag när klänningen åkte ner, men men, What can I say, jag bjuder på den! :)

När jag och Sanna diskuterar killar, skiljer sig vår smak som lakrits och kola. BUT STILL så suckar vi efter samma kille hela kvällen, i detta fall en och en halv :) Haha! Det är lugnt Goldilocks du får honom!

Kvällens händelse var annars i form av två fotbollsspelare med respektive uppblåsbaradockor som gick runt med minen 'hej vi är faktiskt kändisar ordna ett bord nu'.
Har alltid gillat Berg, han verkar var en go kille.. men 'Slämmet' (Yuack!) Han är bara för mycket, undra om det var hans lilla Puma som var med? Hehe...

Sara! Du var riktigt vacker ikväll.. PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: