2010-05-31
 20:58:57

Fullt ös..


..medvetslös!
Förra veckan var Craazy!
Men fan va kul jag hade det.

Onsdagen innebar 5-kamp, Tyrolen o Heaven 23. Blev lite lagom rund under fötterna, vann 2kg Dumle, hade rullstolsrace och allmänt ball på Liseberg med världens bästa workmates :)

På fredagen samlade vi först lite vuxenpoäng, sen drack vi några drinkar på Svea och efter det lyssnade Nena på magkänslan, åkte hem istället för att sammanstråla på Nivå! Tacka gudarna för det!!

Lördagen innebar grillning, mys på altanen och Eurovision. Gött!
Efter ett snabbt pitstop på Bangatan vandrarde jag o Milla vidare ut i natten. Landade på Hard Rock, där var det tråkigare än i kyrkan så vi bestämmde oss för att vid tre snåret dra till ett säkert kort -Parkan!
Räcker att komma in genom dörrarna där så känner man sig hemma!
Dansade, drack, hade ball och sprang på en bekant med fina vänner!
Hade hur kul som helst, vill tillbaks!
Sprang på den sexigaste blicken i hela världen :) oh, my!
När sopkvastarna började plockas fram, vandrade vi vidare mot 'LASSE PÅ HEDEN! *Klapp, Klapp*'
För att upptäcka att klockan var över fem, skit också! Vi fortsatte vår jakt på frulle och där som en hägring stod hon -Sibylla. Man kan alltid lita på Sibylla!
Gick av tåget den tid jag brukar åka till jobbet på vardagarna, solbrillor på :)

Söndag innebar förutom ett besök hos mor, Middag på Danilo -Sjukt gott! Sen såg ett gött gäng på 'Sex and the City 2' och Nena fick ont i magmusklerna, lite jobbigt eftersom hon redan hade träningsvärk i kinder o läppar :P
Vid 01:00 sön-mån sussades det sött i Landala och Nena hade sovrekord för denna vecka hela 6tim tjohoo!
Därför ska jag nana tidigt idag..
Kroppen behöver nog 7 timmar i allfall efter denna helg :)

eller sova o sova, jag ska drömma sött... sa jag sött? då va jag ironisk :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: