2010-03-15
 20:06:27

Snyft..

Här sitter man och skriver ett långt vackert inlägg om lördagen, så *poff* försvinner det bara...

Hoppla, får dra det lite kort orkar inte skriva allt igen...

Lördagen var GÔR SKÔJ, är hur stolt som helst, jag lyckades gå till vagnen utan omvägar, jag klarade att gå av på Drottningtorget själv (sista hållplatsen). Hittade till tåget, kontrollanten var snäll och väckte mig i Kållered (har aldrig somnat förr, ska ju vara första gången någon gång). Ställde mig upp redan då, tänkte att somnar jag igen så vaknar jag av fallet.. :D
Hittade cykeln, vet inte hur jag tänkte när jag bestämde mig för att cykla hem i snön, men jag missade åkern med någon millimeter.. nya cykelkungen det är jag.. Armstrong släng dig i väggen, nästa år vinner jag Tour dö Frans!

Skulle ju bara dricka två cider och två öl. Men sen slank Champangen och Raspberry Daquarisen ner av farten.. fick många goa skratt.. och slingrade mig ur kvällens pinsamaste situation bättre än Björn Gustavsson.. :o)
Jag menar (för typ fjärde gången) -Men du är ju såå fin, jag vill mysa med dig i natt..
MYSA?? Öh, näh du lite mer krävs för att jag ska sätta mig på Röd f*cking express, har varit ung och dum en gång, det räcker!

:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: