2010-03-09
 21:45:10

Jobbig planering..

...mitt lilla huvud är fullknôkat på bredden!
Så många alternativ, så lite tid.

Kan inte bara någon vara snäll och ge mig en weekend in the City of dreams, eller stora äpplen.
Så slipper jag fundera på vad jag ska göra eller inte göra i helgen..

Alternativen är bara fööör många. Kan man klona sig för en helg?
Jag vill göra ALLT!

Eventuell plan:

Fredag slutar 18:00
-om jag springer till avenyn sveper tre-fyra öl och pratar jättefort,
tar med mig ett stormkök och lagar middagen på tåget.. springer hem, så kanske jag är hemma vid
20:00-20:30 och kan mysa med flickorna då?

Lördag:

Jag tar helikoptern till Kalmar, då borde jag var hemma vid 20:00 duschar fort, låter helikoptern vara igång... kan man parkera den på något bra ställe i Linné? vill ju inte att den blir stulen över natten ju.. plus att den bör var på såpass långt avstånd att man inte får för sig att köra hem från avenyn en lördag natt.. jobbigt att bli stoppad av farbror blå, så långt över marken....

Måste fundera lite mera.. om detta går vägen behöver jag ju inte säga nej till allt i allafall.. tihi :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: