2010-03-28
 12:09:21

Exotic...

Åkte söder ut för lite partaj... det var spännande!
Var som en stor påse gott&blandat.

Precis som jag sa tidigare så var det en stänk av byta bror mot syster mot kusin mot granne. Så jag vågade helt enkelt aldrig fråga någon om de eventuellt kunde ha en partner, ville ju inte trampa på någons tår.
Men medans syster svängde sina lurviga fick jag och Mike många goda skratt när vi försökte få allt att gå ihop.

Jag har inga fördomar om Frillesås, jag gillar Frillesås. Men herregud, va är det för folk som flyttat dit??
Mike frågade mig något i stil med: Du hon som står där borta, har hon verkligen pjamasbyxor, stövlar, kjol och en munkjacka i size tre storlekar förstor, och tycker det är snyggt? Svar: -Ja!

Men snart är det sommar, då äger Frille!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: