2010-06-21
 19:06:11

Vill inte..


.. om det funnits någon gång i mitt liv som jag seriöst funderat på att ta livet av mig, så var det när klockan ringde i morse. Fy F!!
Fast å andra sidan, trodde nästan redan att jag var död. Hade inte ens styrka nog att ta mig upp ur sängen, hur skulle jag då lyckas med självmord?

Tur att det gick över rätt snabbt i morse, räckte med en blick på *** så var jag mycket lycklig över att jag fortfarande var vid något som kan kallas för liv :P

Man kan ju undra om helgen var värd det?
Svar: Ja!

Har haft det hur gött som helst. Efter två hektiska semesterdagar var det i lördags dags!
09:00 började förfesten, kl 11:00 startade Kung Frilles Cup. Cirkus kl 17:00 var det lite mellandrinkar. Vid 20 hade vi förfest numero 2. Sen var det dags för fest vid 21. Kl 00 körde vi på med en mellanfest till och sen vid 01 körde vi en utgång för att avsluta det hela med en balkongfest kl 06. 

:) I Love my life!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: