2010-06-07
 20:05:28

En lugn helg..


.. eller inte!

Det skulle bli en lugn helg.
Student på fredagen och 40års galej på lördagen, inget mer fanns inbokat i kalendern.

Fredagen började bra åkte hemifrån kl 10 som planerat, fick några timmar i solen. Såg grynet springa ut och sedan var det ner till Frille för studentfirande. Här någonstans blev det också bestämt att jag skulle jobba några timmar på lördagen. Kom hem till päronen vid 20 efter firande och underbar mat.
Åkte till Fjärås för lite gött tjöt.
Nere i Frille igen vid 23:30. Måste somna fort ska upp 06 igen. Jobba 07-11:30.
Sen måste man ju hälsa på sitt gudbarn när man är där nere = hem till Emma o Agnes... satt och solade oss på altanen, Nena hade inte smörjt sig så hon blev mega rosa.
Hemma vid 15. Duscha fort, pinna på med cykeln för att komma upp till 40års kalajset, var där vid 15:30. Goda drinkar, god smörgåstårta, flams o trams. Någonstans mellan gudbarn och dusch får jag ett samtal: -Avslutning på Valand idag, kommer du? ... eh, hum...?!?! What the * KLART JAG GÖR!!
Stannade hos Sis o Mike till 22:30 trampa hem, ta på sig ett par strumpbyxor o en kofta, bättra på sminket lite och sedan var det bara att rusa till tåget.
Mötte upp på Avenyn 00:30.
Hade en stört go kväll på Valand, drinkarna flödade.. bokstavligt talat.. har en kvar på klänningen :P
06:15 vandrade Nena runt på Avenyn med tubtoppsklänning o solbrillor :)
Snabbt stopp på Järntorget, sen sovs det gött 07:00.
Blev väckt 11:15 av mobilen.. NEEEJ!!! Försökte somna om, gick inte.
-Måste ha... måste ha -pizza, Den fetaste som finns! Massa ost tack!
Pizza för första gången sen i Januari, det ni!

Hemma i sin egna soffa 17:00, och där satt jag och tvingade mig själv att hålla mig vaken, tills det var dags att sova igen vid 22.

Detta är en lugn helg i Nenas liv :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: