2010-07-09
 22:59:19

Fredag..

...drog ner på stan för att hitta en spansk flagga.. det var inte det lättaste. Undrar var min gamla är -putts väck! Har letat överallt. Hittade iallafall en tillslut, en taskig kopia i en liten affär på Kungsgatan.
Sprang på Åsa av en slump, joinade henne för lite Sushi.
Tog en promenad hem till Issa, sen gick vi vidare ner till Eva's Paley och tog en öl. Eller, jag tog en öl och Issa en Macciato eller hur det nu stavas :P Gött att bara sitta och se på folk, blev riktigt sugen på att gå ut. Det känns som det har gått en evighet sen jag och Millis var ute och shakade :) Måste var hela tre veckor sen sist :P på tok för länge i vår värld. Har vi legat av oss? Näh fy, detta måste vi styra upp!!
Sitter nu på balkongen med ett glas vitt, mys!
Imorgon är det bröllop. Då ska jag och Sanna visa vad vi går för :D


Millis

Jag känner likadant, 3 v är en lång tid! Börjar få abstinens :) Får ta o shaka nästa helg..:) Oj vad vi ska shaka då!


Isabell

Ni är ju dom bästa =)



PUBLICERAT: 2010-07-14, 22:58:26 | URL: http://blogg.mama.nu/isabella
Nena

Äntligen börjar det ordna upp sig efter förra helgen, så nu är det bara på't igen så att säga! Men denna helgen vill jag DANSA!!!

(och komma hem säkert :P )



PUBLICERAT: 2010-07-15, 22:29:17 | URL: http://lifebynena.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: