2010-07-25
 12:47:08

Åsakalaset

Holy G alltså!

(Glenn såklart)

Han inte mer än komma ner till Frille i fredagskväll innan det var dags att gå på förfest.
Nena hade inte planerat att hon skulle med på Kalaset eftersom hon började jobba 07:30 lördagmorgon.
Men ni vet ju hur det brukar sluta. 02:05 PIP rullade Nena in genom päronens dörr.
Det var inte kul att cykla till jobbet, eller det kanske var sket ballt, jag har inget minne av hur jag kom till Åsa. Och att sätta sig bakom ratten? IDIOTI! Tackar Glenn för att jag har mitt körkort kvar, eller att farbror Blåbär satt på stationen och käkade köpekakor!

Hade en av mitt livs roligaste kvällar på Landbergavägen 18, skrattade konstant, vaknade med både magknip och träningsvärk i kinderna. Inne på själva Kalaset (fredag) var det mindre ball 'Zekes' var la sådär och der var rätt dött med folk.

Igår (lördag) var det grymt med folk, Rydell & Quick spelade goa bitar (rock inte bandsband) fick två Cider över mig, när jag kom hem stod mitt hår åt alla håll och kändes som svinto. 
När jag väl hittade min honungsflinga, var hon lite ostabil och välte mig så vi hade ett ofrivilligt gangbang med en okänd tant :P
Träffade massa gamla snyggingar (samt skatbon)
Gött att man springer på syster med man, i Åsa när vi alla bor i A-berg. Kommunikationssvårigheter? :P

FYI -det är långt att gå mellan Åsa o Frille!
Och det borde vara körkort på Cykel för alla tanter och gubbar som är 40+, ungdomarna är ju iaf lite smarta och leder cykeln i folksamlingar!

Höll ju nästan på att glömma!
Varför tycker alla att det är så roligt att bära Nena?

Nu hände det igår igen, mitt i mellan pikébussen och ordningsvakterna!
NISSE!!!
visade dock varken rumpa eller bröst, -vad jag vet ;)
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: