2010-12-19
 22:23:14

Karatefylla eller snefylla?


Det är frågan!

I fredags körde jag och frugan lite Passoa hemma innan vi drog vidare till Manuell och lekte med Lejonen och drack vin ur glas size Wimbeldonpokal!

Efter detta vandrade vi vidare i snöstormen till...

... Excet!

Of corse

Som vanligt var det gött med folk, bra musik och mycket dans.
Nena hittade en liten Adam som hon fick lära hur han skulle ragga.
Stackaren såg ut att vara 16 år och ute för första gången. (född 85)
Söt?
Oja!

Bjöd på en vurpa på Heden när vi letade taxi.

Som vanligt slutar kvällen med knäppa ideér...
nattens?

Efterfest på Taklöksgatan
(Hising Island)

Åkte hem till tre hockeypojkar.
Drack svart absint.
Byggde (obligatoriskt för hemmafest) ölburkstorn.
Fick vår alldeles egna dans där pojkarna enbart var iförda diverse hockeyutrustning!
(Bilder kommer imorgon, jag lovar)

Hela 17 bussen full med människor påväg till jobbet 07:30 fick även höra:

Men åk och ha sex med Alexander då, jag vet att du vill!

Knäpptyst
;)

Karatefylla eller snefylla är frågan?

Lördagen spenderades iallafall i vågrätt läge.
Blev människa lagom tills man skulle gå och lägga sig igen.
Stabilt Gunnar!!
Men fan va jag älskar Deniz pizza.. Mmmm!
Fast Kebaben smakar överhuvudtaget ingenting :(

Pescatore med vitlökssås is da shit! :D

Me gusta utgång big time!

:D



Milla

Haha "skrek" jag verkligen det!

Jag tror fyllan var en kombination av de båda och att jag enbart hade sovit i 3 timmar.. Sorry hjärtat! Puss


Nena

Tror att jag fick en karatefylla... eller en karatespark.

Eller nej nu vet jag! En hockeytackling :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: