2010-12-24
 15:45:51

Kalle Anka suger !!


Lilla familjen sitter och kollar på Kalle Anka.
Tänkte att jag smiter eftersom alla ändå brukar somna efter "Tomteverkstan"
Var precis nere och kollade. Och hör och häpna... alla var vakna!



I vanliga fall brukar jag sitta inklämmd och titta jag med.
Men inte 2010.

Veckan som innehåller Julafton 2 lax 10 har varit skit!
Vet inte varför.
Men man kan säga att det just nu är en bit kvar till vanlig nivå!

Har ingen julkänsla, har ingen glädje, har dock en klump i magen.

Vet inte riktigt varför då 2010 måste ha varit det bästa året i Nenas liv!
Men julen är verkligen inte var den va förr.

Jobbade i morse.. ska snart iväg och vara tomte.
Imorgon jobbar jag, sen är det utgång.
På annandagen missar jag den vanligtvis obligatoriska bandyn eftersom jag planerar att vara bakfullare än ett ägg (hmm lät lite tragiskt)
På måndag är det fullskpäckat schema.

-Tid hos frisören
-Mellandagsrea
-Lunch med frugan
-Vaccination
-Titta på lägenhet

Och på tisdag åker jag till kamelerna.. när ska jag hinna packa?
Får nog köra på tandborste och pass bara.

Förr var Julen varm, härlig, spännande.
Idag vill jag bara bort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: