2010-08-06
 19:30:14

Vilken söndag..

Har ju helt glömt berätta om min söndag.. den senaste i ordningen!
Tjena, va kul jag hade!
Började lite lätt på Ritz Honungsflingan, Christian, Andreas & Jag.
Uteservering, sol och öl. Lovely!
Gick vidare till Grindstugan.. tog det lite lungt svalkade mig med en cider, Anders mötte upp.
Sen var det match, såklart!
Blåvitt-Kalmar = Seger!
GÖTT KAMRATERNA!

Gick vidare till Rose'n'Crown.. stört skön vakt Haha! Han var riktigt rolig.. tyckte jag! Det tyckte inte Andreas.. stackarn!
Gick över till Bryggeriet.. mongo servitris.. otrevlig.. vadå MÅSTE man äta? öh.. jaha!

Många skratt, gött gäng..!
längtar till den 29:e = roadtrip.. blir några fler som joinar upp till Råttsunda.. fan va sköj vi kommer ha!
:D
Veckans måndag var inte lika rolig.. spagettiben.. Karin & Rickard bara skrattade :(
De kunde inte förså mitt lyckorus blandat med SMÄRTA :)
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: