2010-08-13
 21:48:56

Spöken..

Vad är oddsen att man springer på inte bara en människa som gått upp i rök, utan TVÅ på en och samma dag?
Det gjorde jag igår.

Den första har jag inte träffat på ett halvår. Ni vet man säger: Vi måste ses, men sen händer det inget.
Sprang hur som helst på denna person.
"HEJ" sa jag glatt och fick ett stelt "hej" till svar.
Inget mer.
ooookej!
Och vad har jag någonsin gjort dig?
Förutom att jag suttit och smajlat och lyssna på dina FRUKTANSVÄRT tråkiga vardagsproblem.
orka!

Det andra spöket svor jag på att aldrig mer prata med när jag satt helt förtvivlad på Packhuskajen sommaren 2004 och lyssnade på Arvingarna.
DÄRFÖR var det hur ironiskt som helst att jag sprang på denna person Packhuskajen sommaren 2010!
Visserligen träffades vi på hösten -04 för en så kallad "re-match" :) men ändå.
Detta spöke hade en helt annan inställning. Trotts att denna person borde sagt ett stelt "hej", då det var liiite High Chaparall mellan oss, stannade personen och kramades, pratade och var allmänt trevlig!
Guldstjärna i vett & etikett till Mr. D!
.


Isabell


Isabell

Denna mr D kan jag nog mig tänkas veta vem det är ;)


Nena

Svårt att räkna ut :P Kul att jag sprang på honom på Lördagen också, hehe!



PUBLICERAT: 2010-08-15, 11:16:40 | URL: http://lifebynena.blogg.se/
.

suck suck, väx upp!


lovisa

HAHAAH lite kul text!



PUBLICERAT: 2010-08-25, 10:33:27 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
SaaraSaariioniitaa

snygg design och header !!:)



PUBLICERAT: 2010-08-25, 10:47:05 | URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: