2010-08-18
 14:17:23

Sheets of egyptian cotton...

.. Lalalananananaaa!

Tror inte att jag har tillräkligt med egyptiska £ för att ens köpa ett örngott.
Men förhoppningsvis får jag sussa sött i dem några nätter.
Och hur kommer det sig? Jo, Nena ska bo här över nyår:

FFFF+
All Inclusive



Ser inte så pjåkigt ut va?



Någon som är sugen på ett dopp.. detta är bara halva poolområdet!



Här tänkte jag fördriva tiden med en paraplydrink eller tre...

Obs! Bilderna har jag snott från fritidsresor.se sorry!
Hamnar jag i fängelse nu? 
Det verkar ju rätt korkat för då måste jag ju avboka resan = nada dinero till FR :P


Anonym

Din apa.. Jag vill också åka!!! Behöver semester....


Nena

Tack detsamma, vem du nu är :P



PUBLICERAT: 2010-08-20, 20:47:47 | URL: http://lifebynena.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: