2010-08-11
 22:48:43

Räven raskar.. njä

I lördags var jag hemma hos min lilla Agnes. Hur go som helst är tösabiten!
Eller....
Jag ÄLSKAR henne!!
När hon INTE spyr ner i min uringning!!!

Fick trampa till päronen snabbare än Lightning McQueen för sen skulle jag hem till bror på fest.
Tog det lugnt eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen och kände inte för att göra en "Åsakalaslördag" i repris :P
Det blev bara EN Shot :D
(och några öl, tihi)

Hade en soft kväll, fick veta att ett avmvärldens finaste par ska flytta i sär :(
För engångsskull kunde jag säga "jag vet hur det känns" och vara HELT ärlig!
Anders var dock cool.. det är han alltid! :D

Men nu till räven.. om man bor i Frille och har tröttnat på luftgitarren..
Vad gör man då?
Vad GÖR Göran då?

Vad Göran gör, det vet inte jag. Men bror,
MIN BROR!

Han plockar fram räven han sköt tidigare i år:




Hur många kan säga att de har spelat räv?
Ha?.. Ha?.. Ha?
Kan ni det?

NÄH, just det!
Men det kan min bror
:D
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: