2010-08-18
 09:07:33

Chips..

.. är inte något jag äter varje dag.
Men igår var en feel good dag.
Sjuk och klen låg jag helt ensam i soffan och tyckte synd om mig själv
så därför slog jag på stort och mölade i mig BÅDE Chips och godis.
De ni!
Sen firade jag att det var en mycket lyckad dag när det kommer till kategorin jobb,
 tänkte firat på El Corazon eller Heaven, eller man skulle kanse köra på en dubbel, mat på Cora o drink på Heaven.. men, men jag tror att de hade stoppat Rudolph the rednose i garderoben :( 

New flavour:



Smakar curryringar som fått förlite curry :P



Liten klen och skelögd, ligger jag här och snorar med ett rivjärn i halsen.
Bengt Magnusson släng dig i väggen, min Whiskeyröst är tre gånger så sexig som din!
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: