2009-03-21
 10:54:46

Natasha..

Det har gått några dagar nu, men jag kan fortfarande inte förstå att denna strålande kvinna är borta.
Det finns inte en film med henne där hon inte gör att fantastiskt jobb.
Kommer aldrig glömma när jag som många andra blev förälskad i Föräldrarfällan/ The Parent Trap. Alla ville vara Lindsay Lohan, medans jag ville bli Elizabeth James (spelad av Natasha). Ja, jag vet, jag har alltid varit lite udda.

Alla tidningar pratar om att hon är en del av den stora Redgrave klanen. Det faktum att hon flyttade till New York för att försöka ta sig fram på egen hand utan att skriva vem hennes mamma var i varje CV bevisar att hon inte var som alla andra, speciellt inte skådespelare i dag som blir kända för att deras farbrors kusin är det o.s.v.
En stor sorg för mig personligen är att jag aldrig kommer få chansen att se henne på Broadway.

Natasha! jag kommer sakna dina rolltolkningar och ditt värmande leende.

Rest in Peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: